Optymalizacja pod wyszukiwarkiDlaczego Twoja strona internetowa musi być zoptymalizowana pod wyszukiwarki?

Zrobiona byle jak strona internetowa to dziś za mało. Celem istnienia strony www jest sprzedaż, a żeby do niej doszło, strona www musi być widoczna w wyszukiwarkach (takich jak np. Google). SEO to zbiór metod mających na celu pełną optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, aby ten cel osiągnąć.

Wszystkie strony www jakie tworzymy są zoptymalizowane pod kątem SEO „w standardzie”, zajmujemy się też optymalizacją istniejących stron.

Techniczna optymalizacja SEOStrony www przyjazne dla wyszukiwarek .

Techniczna optymalizacja SEO (inaczej nazywana on-site — czyli obejmująca samą stronę www) polega w dużym skrócie na optymalizacji treści i kodu strony zgodnie z wytycznymi wyszukiwarek. Jest to warunek konieczny, żeby strona internetowa w ogóle nadawała się do pozycjonowania.

Optymalizacja szybkości ładowaniaKażda dodatkowa sekunda ładowania strony www ma znaczenie.

Obecnie jednym z kryteriów wpływających na widoczność strony w wyszukiwarkach jest również czas potrzebny do jej załadowania. Im więcej go potrzeba, tym niższa jest pozycja serwisu www. Największym problemem jest tutaj brak optymalizacji multimediów (zdjęcia, filmy), ale nie mniej istotny jest sam sposób budowy strony internetowej (nadmierna ilość kodu i ładowanych bibliotek skryptowych, a nawet zbyt wiele fontów ładowanych z zewnętrznych serwisów).

Wybór najszybszego (i drogiego) hostingu nie rozwiązuje tego problemu. W dalszym ciągu „wąskim gardłem” może być czas potrzebny do wyświetlenia strony www na urządzeniu użytkownika. Im mniej wydajny komputer czy smartfon, tym dłużej strona www się ładuje. Źródłem problemu może tu być np. wykorzystywanie page-builder'ów (dziś norma w WordPress), które tworzą nadmiernie rozbudowany kod strony.

Szybko ładująca się strona www jest jednym z naszych priorytetów podczas prac nad tworzonymi przez nas stronami internetowymi.

Optymalizacja słów kluczowychTreść Twojej strony www musi być przyjazna dla wyszukiwarek.

Twoja strona www musi być we właściwych miejscach odpowiednio nasycona słowami kluczowymi (frazami kluczowymi), które użytkownicy wykorzystują by ją znaleźć. Najpierw jednak wymagane jest przeprowadzenie analiz, aby te słowa kluczowe zidentyfikować. Nie zawsze są to te same słowa kluczowe, które Tobie wydają się najwłaściwsze. Użytkownicy mogą nie posiadać specjalistycznej wiedzy, którą Ty dysponujesz i mogą nazywać te same rzeczy innymi słowami.

Na podstawie analizy słów kluczowych przygotowuje się odpowiednie treści, które poprawiają widoczność strony www w sieci. Jest to proces, który wykonujemy na pierwszym etapie prac nad stroną www.

Landing pageJak dotrzeć ze stroną www do szerszego grona klientów ?

W wielu przypadkach konieczne jest stworzenie specjalnych stron docelowych (tzw. landing page), które są zoptymalizowane pod konkretne słowo kluczowe i/lub lokalizację. Są to podstrony serwisu www, które oderwane są od standardowej struktury nawigacji. Ściągają ruch pod określone słowa kluczowe, można je także wykorzystać w kampaniach reklamowych (np. AdWords).

Jeśli prowadzisz działalność w wielu miastach, lub Twoja siedziba nie znajduje się w Twoim docelowym mieście, to z całą pewnością będziesz potrzebować co najmniej kilku landing page jako uzupełnienia swojego serwisu www (być może nawet kilkudziesięciu).

Kontakt z namiŁap za telefon, w kilka minut rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości.

Co dalej?Zróbmy wspólnie coś fajnego!

skontaktuj się z nami

Czas na konkretne decyzje

Już tylko jeden mały krok dzieli Cię od nowej strony internetowej dla Twojej firmy. Zadzwoń lub napisz do nas. Opowiedz w kilku zdaniach jakie są Twoje oczekiwania i preferencje.

Przejdź do kontaktu